sábado, 7 de agosto de 2010

FAR DE CALELLA

Amb aquest far ja sommiava de petita i recordo lleument una nit de dibuixar-lo en una cartolina amb la llum vermella de la tauleta de nit damunt d'un prestatge del costat del llit.

Finalment un matí d'estiu que anava de copilot amb la meva amiga Elena vaig fer-li la foto desdel cotxe.

Va passar molt de temps fins que em vaig decidir a començar el quadre i encara va passar més en acabar-ho... no tenia ni ganes ni temps... Ja sabeu no em venia la inspiració!!! jejeje

Técnica de colaig amb molsses artificials de diferents textures, sorres molt fines de la platja de les Teresitas de Tenerife, fulles d'un arbre del carrer per fer la palmera... i pintura acrílica.

Acabat juliol 2009

Mides: 3D

Finalment quadre venut al 2012 a un company de feina Jorge Nogués Garriga

No hay comentarios:

Publicar un comentario