miércoles, 4 de agosto de 2010

POSTA DE SOL DEL FAR DE LA PUNTA DEL TENO DE TENERIFE

Aquesta obra és el fruit del meu primer viatge a Tenerife a casa un amic. Aquest quadre l'he regalat aquest amic que surt retratat mirant aquest magnífic far. És el Far de la Punta el Teno de la illa de Tenerife, és el que està més al Nord de la Illa i es poden contemplar les postes de sol més espectaculars com la que vaig tenir la sort d' observar i posteriorment pintar.

La tècnica que vaig utilitzar va ser mixta, colaig amb sorres negres de les platges de Tenerife amb aglutinador per fer les roques de la illa i pintat a pincell amb acrílics el cel, mar, far i amic.

Recordo que vaig començar-ho a l'octubre 2006 en tornar de les vacances, però no el podia acabar per falta d'espai, i motius emocionals... I em va motivar que la associació ABC me'l va escollir per fer una exposició, així el vaig acabar el maig 2007.

Mides : 2 quadres 3D de 28x55cm

No hay comentarios:

Publicar un comentario